كلمات أغنية طيبة تاني لأ لـ أحمد سعد وكريم محمود عبدالعزيز
كلمات أغنية طيبة تاني لأ لـ أحمد سعد وكريم محمود عبدالعزيز
طرحت منذ قليل الشركة المنتجة لفيلم طلقني، عبر يوتيوب، الأغنية الدعائية للفيلم، والتي تحمل عنوان «طيبة تاني لأ» والتي تجمع بين أحمد سعد وكريم محمود عبدالعزيز.
كلمات أغنية طيبة تاني لأ
أغنية طيبة تاني لأ من كلمات حازم إكس، وألحان إبراهيم أردني، توزيع موسيقي فلسطيني، وتقول كلمات الأغنية:
راجعين وبيحكوا في اللي كان
لا فرصة سعيدة كان زمان
في القلب مفيش ليهم مكان
من الآخر هو ده النظام
دلوقتي بقينا يعني فلة
مش كسروا ورانا ألف قلة
اتحايلنا كتير وياما قولنا
بس بقينا على ما يرام
الحلو بتاعنا اتنسى
وعلينا اتقال كذا وكذا
الخير اترد بالأذى
بالذمة يا ناس مش حرام
طيبة تاني لأ
لأ لأ لأ
حب تاني لأ
لأ لأ لأ
طيبة تاني لأ
لأ لأ لأ
حب تاني لأ
لأ لأ لأ
راجعين بتعيدوا في القديم
بطلنا بلاها سين وجيم
شككتوا في قلبنا السليم
طب قابلوا بقى الوش التاني
دلوقتي حياتكوا بينا وردة
مش قولتوا نسينا من النهاردة
خلصت وزهقنا من المناهدة
ودننا شبعت كلام أغاني
طيبة تاني لأ
لأ لأ لأ
حب تاني لأ
لأ لأ لأ